خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان انیس دل از صدیقه بهروان فر

دانلود رمان انیس دل از صدیقه بهروان فر

دانلود رمان انیس دل از صدیقه بهروان فر

در این مطلب از سایت ، رمان انیس دل را آماده کردیم.برای دانلود رمان انیس دل از صدیقه بهروان فر در ادامه همراه تک رمان باشید.

خلاصه رمان انیس دل

مرتضی پسر جوونیه که به خاطر ازدواج مادرش با حاج احمد نامی، مجبور می شه مهناز، دختر حاج احمد رو صیغه کنه. صیغه ای که فقط برای راحت بودن این دو نفر و حساسیت شدید حاج احمد خونده شده و حاج احمد مرتضی رو قسم داده که از اعتمادش سواستفاده نکنه. مرتضی پسر باغیرت و کاری و همین طور مذهبیه و برای راحتی مادرش که چند ماه بعد ازدواج، باردار شده، خونه حاج احمد رو ترک می کنه. مهناز اصلا رابطه خوبی با پدرش نداره، دلیلش هم جدایی پدر و مادرش و سخت گیری های پدرشه. این می شه که به خاطر علاقه ای که به مرتضی داره با کلی اصرار، باباش رو راضی می کنه تا با مرتضی هم خونه بشه. حالا مادر مهناز برگشته تا دخترش رو با خودش همراه کنه و ببردش آلمان غافل از اینکه آقا مرتضی ما یک دل نه صد دل عاشق دخترش شده

بخشی از رمان انیس دل

– عروس خانم آیا وکیلم شما را با مهر و صداق معلوم به عقد جناب آقای عماد مهرابی در بیاورم؟
– بله
سکوت سنگینی فضا را پر کرد. هیچ کس انتظار این همه عجله از جانب او را نداشت. تقصیری هم نداشتند. هیچ کس جای او نبود. از سن گل و گلاب آوردنش گذشته بود و کسی را هم نداشت که بخواهد از او اجازه بگیرد. اولین نفر عادله بود که به خودش آمده و با نقاب شاد و شنگولش پیش آمد. ظاهرش را فقط تا هنگامی حفظ کرد که او را در آغوش نه چندان گرمش گرفته و بین بازوان زیادی قطورش می‌چلاند.
– می‌مردی یه کم حفظ آبرو می‌کردی؟ حالا مردم می گن چقدر هول بود.
بعد هم لب‌هایش را به صورت او چسباند و نوکی زد و رفت. عماد را اما محکم و خواهرانه بغل کرد حتی قطره اشکی هم از شوق دامادی دوم برادرش بر گونه سراند.
– مبارکت باشه خواهری…
آغوش رسول مال او بود. مال خود خودش البته تا زمانی که عادله سرگرم برادر عزیزتر از جانش بود. کافی بود بفهمد حواس رسول به یک دانه خواهرش است، آن وقت واویلا می‌شد. آشوب بر پا می‌کرد. بر خلاف میلش خیلی زود از آغوش رسول دل کند.
دلش نمی‌خواست برای او دردسر درست کند. حالا که عادله او را با این ازدواج از سر خودش و زندگی‌اش وا کرده بود، بهتر بود فاصله‌اش را با آن‌ها حفظ کند. حالا دیگر خانه‌ی عماد، خانه‌ی او هم بود. دیگر اهمیتی نداشت که چقدر در خانه‌ی برادرش که خانه‌ی پدری خودش هم بود، هیچ کس نمی‌خواستش.

لینک دانلود

رمان انیس دل بصورت انلاین در کانال نویسنده می باشد.برای خواندن و دانلود رمان انیس دل از صدیقه بهروان فر در کانال نویسنده عضو شوید.

3.4/5 - (5 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *