خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان داروغه از سحر نصیری

دانلود رمان داروغه از سحر نصیری

دانلود رمان داروغه از سحر نصیری

در این پست از سایت تک رمان ، رمان داروغه را آماده کردیم.برای دانلود رمان داروغه از سحر نصیری در ادامه پست همراه ما باشید.

خلاصه رمان داروغه

امیر کــورد؛ آدمی که توی زندگیش مرد بار اومده و همیشه حامی بوده! یه کورد مرد واقعی نه لاته و خشن، نه اوباش و نه حق مردم خور! اون یه پـهلوونه! یه مرد ذاتا آروم که اخلاقای بد و خوب زیادی داره،! بعد از سال ها بر میگرده تا دینش رو به این مردم ادا کنه ولی…. به دختری بر میخوره که قدر یه دنیا ازش فاصله داره و مرز بینشونه، دختری که ناحقی زیاد کشیده و امیر کورد قراره بشه پشت و پناهش!
آشــوب؛ دختر بچه ی شیرین و تخسی که کل زندگیش قضاوت شده، بخاطر خانواده ای که یه روزی عاشقشون بود! پر از کمبود و پر از نفرت و دوست داشتن، با زبونی حسابی کار کشته که هیچ کس از دستش در امون نیست! داستان ما قصه ی زندگی دوتا آدم خوش قلبه، یکی متعصب و دارای خط قرمزهای بسیار و دیگری بی قید و کاملا بی شرم که عاشق گذشتن از خط قرمزهاست..

بخشی از رمان داروغه

مقـــدَّمـه :
ببین چگونه یک شهر را بهم ریختی با چشمانت … منِ رعیت پدر باید دربه در دنبال تو باشم که نگاهت دیگری را مسخ نکند زبانم لال …

ببین جانم مشت های م، دائم الگِره است اخم هایم را می بینی ! فقط زمانی قفلش باز میشود که چشمانت آتش به پا نکند… به خاک چادر مادرم به آتش میکشم آنکه را که محو نگاهت باشد!.. یک محل که سهل است جهان را سر جای ش مینشانم اگر چپ نگاهت کنند؛ من داروغه ی این محل و تک تکِ کوچه هایی هستم که تو از آن میگذری …

لینک دانلود

برای دانلود رمان داروغه روی دکمه پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *