خانه » دانلود رمان اجتماعی » دانلود رمان سیزدهمین روز از پاییز از زهرا زنده دلان

دانلود رمان سیزدهمین روز از پاییز از زهرا زنده دلان

دانلود رمان سیزدهمین روز از پاییز از زهرا زنده دلان

در این مطلب از سایت تک رمان ، رمان سیزدهمین روز از پاییز را آماده کردیم.برای دانلود رمان سیزدهمین روز از پاییز از زهرا زنده دلان در ادامه پست همراه ما باشید.

رمان سیزدهمین روز از پاییز

محمد پسری نوزده ساله، توی صفحه ی اینستاگرامش با دختری بنام رویا دوست میشه و شروع این رابطه متفاوت تر از هر رابطه یه. طوری که رویا، دختری ساده و عاشق پیشه، برای راضی کردن محمد و اثبات علاقش تن به هر خواسته ای میده! خواسته های غیر معقول که نیمی از رابطهای امروزی رو درگیر خودش کرده!

بخشی از رمان سیزدهمین روز از پاییز

میان روزهای عاشقانه و گرم شهریور ماه گم شده بودم.حسرت یک عشق واقعی که مرا سرشار از زندگی کند بر قلب شکسته ام مانده بود. گاهی اوقات با خودم می گفتم باالخره یک روز خوب می آید. یک روز که مردی با تمام وجود مرا دوست داشته باشد. یک روز که از ته دل بخندم و صدای خنده هایم دلیل زندگی یک مرد باشد.

بعد از له شدن قلب کوچکم تنهایی را بغل گرفتم. آن قدر دل به اون بستم که دیگر میلی به عاشق شدن نداشتم. روزها می گذشت و من از این تنها ماندن راضی بودم. حال و روزم همچون برگ های پاییزی بود که روزگارشان با افتادن به روی زمین رقم می خورد. حال و روزم گریبان یک تنهاییِ عمیق و نفسگیر شده بود و ناامید از درمان این بیماری دوست داشتنی شده بودم. تا اینکه پایی ز خود ی نشان داد و شروع به قلقلک دادن قلب بی جنبه ام کرد.

لینک دانلود

برای دانلود رمان سیزدهمین روز از پاییز روی دکمه پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *