خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان او شیرین است از سوزان الیزابت فیلیپس

دانلود رمان او شیرین است از سوزان الیزابت فیلیپس

دانلود رمان او شیرین است از سوزان الیزابت فیلیپس

در این مطلب از سایت تک رمان ، رمان او شیرین است را اماده کردیم.برای دانلود رمان او شیرین است از سوزان الیزابت فیلیپس در ادامه همراه ما باشید.

خلاصه رمان اون شیرین است

دوازده سال گذشته، شوگر بث کری یه روزی شاهزاده‌ی این شهر کوچیک بود، همه اون رو میپرستیدن. شوگر بث قدرت داشت، پول داشت، زیبایی داشت، مادری که همه جوره پشتش بود و اونرا تا حد مرگ لوس میکرد…فقط یه چیز نداشت.و همون باعث میشد که تا مغز استخوانش شرور باشه.دوازده سال پیش کالین بایرن، یه پسر 22 ساله انگلیسی بود، که از کشور خودش اومده بود اینجا تا کار کنه و نویسنده شه،اما نمیدونست که اینجا قراره دشمن خیلی قدر‌ی پیدا کنه دوازده سال پیش شوگر بث به کالین تهمت زد، و اون رو از خونه‌اش بیرون انداخت. حالا دوازده سال گذشته و جای شاهزاده و گدای قصه عوض شده. حالا کالین اربابه و شوگر بث خدمتکار. چ میشه این وسط عشق شکل بگیره ….

بخشی از صفحه اول رمان او شیرین است

شوگر بث کری به پریش, میسیسیپی، بازگشته و با خودش شهرت شهر آشوبش را هم آورده !اومغرورتر از این است که به ورشکستگی و بیچارگی خودش اعتراف کند،حتی وقتی دشمنان قدیمی اش برای انتقام گرفتن از او به صف می ایستند .دوستان صمیمی قدیم اش، ابروهایشان را برای او در هم کشیده اند. وینی دیویس، رقیب قدیمی او حاال مسلح شده به پول، قدرت و پرستیژی که زمانی متعلق به شوگر بث بود .اما بدتر از همه، کالین بایرن است، مردی که روزی شوگر بث شغلش را نابود کرد. آن هم از قصد .حاال کالین یک رمان نویس مشهور است که در خانه قدیمی شوگر بث زندگی میکند. این شاهزاده ی تاریکی امروز، با تمام خالقیتش، کمر بسته برای به زانو در اوردن شوگر بث، شاهدخت قدیمی شهر .اما علیرغم روحیه آتشین، زبان تند و کله شقی هایش، شوگر بث دیگر دختر لوس و پولدار گذشته نیست.
شوگر بث امروز را باید از نو شناخت، آنهم چه شناختنی !مخصوصا برای یک عدد پرنس تاریکی که ممکن است،

لینک دانلود

برای دانلود رمان او شیرین است روی دکمه پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

Rate this post

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *