خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان فراز در هبوط از ساغر بانو

دانلود رمان فراز در هبوط از ساغر بانو

دانلود رمان فراز در هبوط از ساغر بانو

در این مطلب از سایت تک رمان ، رمان فراز در هبوط را اماده کردیم.برای دانلود رمان فراز در هبوط از ساغر بانو در ادامه همراه تک رمان باشید.

خلاصه رمان فراز در هبوط

چطور می تونم عاشق مردی بشم که برادرم رو ازم گرفت؟ اون یه لاته… یه لاتِ آدم کش ومن یه دختر بی پناه وفقیر. اون جذابه، نفسگیره! اما من از اون متنفرم. اون برادرم رو کشته وحالا می خواد مجبورم کنه به زور زنش بشم

بخشی از پارت اول رمان فراز در هبوط

روحانیِ کتاب قرآن را می بوسد و آن را کنار می گذارد:

با خواندن قرآن و اعتراف کردن به گناهانی که تاکنون انجام داده ام و توبه ای که روحانی می گوید قبول می شود….کمی سبک شده ام .
دستی روی شانه ام می گذارد و می گوید:
_مرگ برای همه است جوون…فقط شکلش فرق داره و اینکه چه کار باید کنیم که پشت سرمون بگن خدا بیامرزدش یا خدا لعنتش کنه..
اما توی بعضی مواقع مثل مورد شما…
مرگ می یاد ،ولی با بدنامی!
بدنامیی که شاید حق اون آدم نباشه…اینکه توی زندگیت چکار کردی و کی بودی رو کسی نمی دونه…فقط بهت می گن( قاتل)
کسی نمی گه قاتل قبل از انجام جنایتش آدم خوبی بوده یا آدم بدی…فقط می گن یه قاتل رو اعدام کردن…این جور مواقع تنها کاری که از دست دیگران بر می یاد…دعا برای آرامش روح اون قاتل و صبر برای بازماندگانشه.این مرگ هارو انشاءلله خدا نصیب هیچ کس نکنه…اما وقتی نصیب شد،بازم این فقط زندگیه دنیویِ توئه که پایان می گیره …ولی زندگی توی جهان دیگه همچنان ادامه داره

آه می کشد:
_تا دوساعت دیگه که سپیده دم بزنه…اعدام می شی…اما خداوند در همه حال توبه ی بندگانش رو می پذیره…اون کریم تر و بخشنده تر از بندگانشه ببین کجای زندگیت کار خوبی کردی یا دعای خیر کسی رو برای خودت خریدی…که همون بشه ضامن اون دنیات…تورو می سپارم به بخشش اون بخشاینده و به شفاعت حسین..انشاءلله روحتون قرین رحمت متعال قرار بگیره.

لینک دانلود

رمان فراز در هبوط بصورت انلاین و در حالت تاپیت می باشد .برای خواندن و دانلود رمان فراز در هبوط از ساغر بانو در کانال نویسنده عضو شوید.

 

4.2/5 - (17 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *