خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان اویل و ماه از زینب رستمی

دانلود رمان اویل و ماه از زینب رستمی

دانلود رمان اویل و ماه از زینب رستمی

در این مطلب از سایت تک رمان ، رمان اویل و ماه را آماده کردیم.برای دانلود رمان اویل و ماه از زینب رستمی در ادامه همراه ما باشید.

خلاصه رمان اویل و ماه

اریانا دختر بزرگترین سرمایه دار اصفهان دلباخته دوست و همراه همیشگی دوران کودکیش میشه…غافل از کینه عمیقی که بردیا نسبت بهش داره….

بخشی از رمان اویل و ماه

ترس واژه‌ی کوچکی بود برای توصیف آن لحظه‌ها. قلبم به شکل سرسام‌آوری به قفسه سینه‌ام می‌کوبید؛ درست شبیه گنجشک بی‌نوایی که به‌دنبال راه گریز باشد. همان لحظه‌ی اول پیش‌از سوار شدن در ون مشکی، یکی‌شان چشمانم را با پارچه‌ای مشکی بست و آخرین تصویری که دیدم، دو مرد غریبه بودند وسط یک صبحِ شوم و دل‌گیر. حالا شاید یک ساعت گذشته بود؛ شاید هم کم‌تر. راه را نمی‌دیدم. اهمیّتی هم نداشت. مقصد مشخص بود.
با حرکت ماشین باز تکان خفیفی خوردم. از استرس معده‌ام می‌سوخت. دل توی دلم نبود و برای رسیدن ثانیه‌شماری می‌کردم. جواب همه‌ی سوال‌ها آن‌جا بود؛ دلیل همه‌ی آن مارهای زهرداری که در یک سال گذشته خوشبختی‌ام را نیش زده بود، آن‌جا بود. مختصاتی که شک داشتم از آن زنده به خانه‌ام بازگردم… وسط آن‌همه دلهره، پوزخند کم‌جانی زدم. حالا واژه‌ی «خانه» برایم از هر چیزی دورتر و غریبه‌تر بود… باخته بودم. این را خودم خوب‌تر از هرکسی می‌دانستم. من برای آشکار کردن این راز همه چیز را باختم…
به یادِ او سیاهیِ روبه‌رویم غلیظ‌تر شد؛ غم‌انگیزتر شد، تلخ‌تر شد… صدای جاده و لاستیک‌ها توی گوشیم بود و به مردی فکر می‌کردم که همین لحظه، بی‌خبر از همه‌جا، روی تخت مشترکمان خوابیده. دقایقی پیش بی‌سروصدا از آغوشش بیرون آمده بودم. شب گذشته‌ تا صبح بیدار بودم و نگاه می‌کردم؛ گاهی به سقف نیمه‌تاریک اتاق خواب و گاهی به صورت غرق‌درخوابِ او… تیک‌تاک عقربه‌ها جانم را بیش‌تر سوزانده بود. من می‌خواستم نفس‌های او را بشنوم و ساعت دیواری بی‌رحمانه صبح امروز را یادآوری می‌کرد. و زمزمه‌ی فروغی که زیر گوشم بود و داغ دلم را تازه می‌کرد. “فردا”ی من از راه آمده بود. از این به بعد نه می‌توانستم کنار مردی که می‌پرستمش بمانم، و نه ترانه‌ی عشقم را بخوانم.

لینک دانلود

لینک دانلود به دلیل چاپ شدن رمان و حمایت از نویسنده پاک شد

3.6/5 - (9 امتیاز)
دیدگاه ها 7 دیدگاه
  1. ن
    در تاریخ 1401\/05\/04 :

    نسخه کامل هست؟
    نویسنده گفته فایلی نداره

  2. ن
    در تاریخ 1401\/05\/04 :

    چرا نظرات رو پاک میکنید؟

  3. ن
    در تاریخ 1401\/05\/04 :

    سلام نسخه کامل؟

  4. Sadna
    در تاریخ 1401\/06\/24 :

    مبلغ خرید از حسابم کم شده ولی لینک دانلود بهم داده نشده

  5. حلما
    در تاریخ 1402\/01\/18 :

    سلام
    آیا دانلود این رمان قانونی و حلال نیست چون نویسنده ی رمان راضی نیستن و بارها اعلام کردن فقط طریق خرید کتابشون راضی هستن

    • admin
      در تاریخ 1402\/01\/18 :

      سلام حلما جان
      ممنون از اینکه اطلاع دادید
      لینک دانلود به دلیل چاپ شدن کتاب و حمایت از اثر نویسنده پاک شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *