خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان لوطاهور از سارا رایگان

دانلود رمان لوطاهور از سارا رایگان

دانلود رمان لوطاهور از سارا رایگان

در این مطلب از سایت تک رمان ، رمان لوطاهور را اماده کردیم.برای دانلود رمان لوطاهور از سارا رایگان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خلاصه رمان لوطاهور

در این داستان یک خواننده جوان یهودی ساکن آلمان، راوی عشق ممنوعه خود است و راوی دیگر داستان یوسف و آرشام هستند. دو برادر ایرانی با دنیایی تفاوت در ظاهر و باطن، اما در یک چیز مشترک… هر دو دلباخته‌ی دخترعمویشان، پناه زیبا و معصوم هستند.
عموی پناه او را برای پسر بزرگش آرشام خواستگاری می‌کند در حالی که یوسف برای رسیدن به پناه تا مرز جنون پیش رفته و حال باید شاهد این باشد که معشوقه‌اش با برادرش ازدواج کرده و در جوار اتاق او زندگی می‌کند. یوسف نمی‌تواند بیشتر از این شاهد عشق بازی‌ و ابراز علاقه‌ی آن‌ها به هم باشد و به همین خاطر خودش را در دنیای بیرون از خانه غرق می‌کند، اما یک شب که مست است و کنترلی روی خود ندارد…

بخشی از رمان لوطاهور

برلین_ آلمان
لِو طاهور:
برای ورود به صحنه وارد راهروی طویل تالار شدم، دست و پاهایم می‌لرزید و در دلم احساس تنش و نگرانی عجیبی احساس می‌کردم. احساسی که حتی بار اولی که روی استیج رفتم و شروع به نواختن و بعدش خواندن کردم هم به این شکل نبود.
امشب چه مرگم شده بود…!
چشمانم را محکم بستم و دوباره باز کردم… به خاطر اهمیت ایزوله بودن صحنه از نور و صوت، فضای واسطه‌ای میان صحنه و راهروهای پشت صحنه ایجاد شده بود.
کف دستم را همراه با یک طرف شانه‌ام به دیوار چسباندم تا با تکیه به آن کمکی به پاهایم کرده باشم برای برداشتن قدم‌های بعدی.
سطح دیوارها بوسیله مصالح جاذب صدا و به رنگ تیره پوشانده شده بود.
بالاخره رسیدم… خدا را شکر که ورودی منتهی به صحنه پله‌های زیادی نداشت
_لِوطاهور دیر کردی، موسیقی ابتدایی اجرا تا چند دقیقه دیگه تموم می‌شه و تو هنوز آماده نیستی؟
روی اولین صندلی فلزی در دسترسم نشستم، شلوغی چند ساعت پیش پشت صحنه، حال به روی صحنه منتقل شده بود.
_هی پسر با توام حالت خوبه؟
سماجت اودل در پیگیری حالم باعث شد سرم را بالا بگیرم و به نگاهم ارتفاع بدهم برای طی کردن قد تقریباً بلندش و رسیدن به چشمان سیاهش.
_خوب نیستم!

لینک دانلود

رمان لوطاهور بصورت تایپی میباشد.جهات خواندن و دانلود رمان لوطاهور از سارا رایگان در کانال نویسنده عضو شوید.

3/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *