خانه » دانلود رمان عاشقانه » دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی

دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی

در این پست از سایت تک رمان ، رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم را آماده کردیم.برای دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی همراه تک رمان باشید.

خلاصه رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم

غزال دختر یه تاجر معروف به اسم همایون رادمنشه که به خاطر مشکل پدرش و درگیری اون با پدر نامزدش، مجبور می‌شه مدتی همخونه‌ی خسرو ملک‌نیا بشه. مرد جذاب و مرموزی که مادرش به‌خاطر اتفاقات گذشته قراره دمار از روزگار غزال دربیاره و این بین خسرو خان…

راهنمای نصب

خورشید ثانیه ها و دقیقه هاست که رو از آسمان را در آغوش کشیده است.

آسمانگرفته،وخاکستریِ بیرحمی، روشنی صدای بوق بیامان ماشینها و بوی دود و غربتشهرجوری آویزان افکارم شده، که حتا قدرت تحلیل آنچه بر من گذشته را ندارم.

لبه ی پل می ایستم.شکمم را میچسبانم به حفاظ آهنیِ کنارش، و خیره میشوم به جریان سیال ماشینها. اتفاقات عجیب چند ساعت گذشته، درست مثل چراغ راهنمای انتهای مسیر در ذهنم روشن و خاموش می شود و باهر بار تکرارش بیش از پیش در بهت عمیقی غرقم می کند.

میان آن همه هیاهو در ذهنم، پژواکِ صدای خالی از احساس امین و آخرین جمله هایش، حکم زدن فندک کنار انبار باروت را دارد که هر آن ممکن است به آتش بکشاندش.

آرنج هردو دستم را روی لبه ی آهنی حفاظ پل میگذارم و اجازه میدهم، باد میان موهایی که به تازگی قدش تاسرِ گوشم رسیده، خوش رقصی کند.

لینک دانلود

برای دانلود رمان تو را در گوش خدا آرزو کردم از لیلا نوروزی رو دکمه پرداخت زیر کلیک کنید.

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

4.7/5 - (4 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *